جنوری 24, 2021

پاکستان وائس

امریکہ کا مقبول ترین اردو اخبار

26 نومبر سے تعلیمی ادارے بند رکھنے کا فیصلہ

وفاقی وزیرِ تعلیم شفقت محمود نے کورونا وائرس کی دوسری لہر میں خطرناک اضافے کے بعد 26نومبر سے 24 دسمبر تک تعلیمی ادارے بند کرنے کا اعلان کردیا ہے۔ان کا کہنا ہے کہ  25 دسمبر سے 10 جنوری تک تمام تعلیمی اداروں میں سردیوں کی مکمل تعطیلات ہوں گی۔

شفقت محمود کا کہنا ہے کہ نومبر سے پاکستان کے تمام تعلیمی ادارے بند کر دیے جائیں گے، 26 نومبر سے پاکستان کے تمام تعلیمی ادارے آن لائن کلاسز کر سکتے ہیں۔

‏انہوں نے کہا کہ بچوں کے دسمبر میں ہونے والے امتحانات ملتوی کردیے ہیں، گھر سے تعلیم کا سلسلہ جاری رہے گا۔

انہوں نے کہا کہ 25 دسمبرسے 10 جنوری تک تمام تعلیمی اداروں میں سردیوں کی مکمل تعطیلات ہونگی، 26 نومبر سے 24 دسمبر تک ہوم لرننگ کا سلسلہ جاری رہے گا۔

وفاقی وزیرِ تعلیم شفقت محمود کی زیر صدارت بین الصوبائی وزراء تعلیم اجلاس ہوا، اجلاس میں کورونا کے باعث اسکولوں کی بندش پر وزراء تعلیم متفق ہوگئے ہیں۔ ایک ماہ اسکولوں کی بندش کی تجویز وفاقی حکومت نے دی ہے۔

وفاقی وزیر شفقت محمود کا کہنا ہے کہ اساتذہ اور بچوں کی صحت سب سے پہلے ہے۔ انہوں نے کہا کہ بچوں کی صحت پر کوئی سمجھوتا نہیں کرسکتے۔

وفاقی وزیر منصوبہ بندی اسد عمر کی صدارت میں نیشنل کمانڈ اینڈ آپریشن سینٹر کا اجلاس ہوا، اجلاس میں وزیر تعلیم شفقت محمود، معاون خصوصی صحت فیصل سلطان اور دیگر حکام شریک ہوئے۔

اشتہار